SELAMAT DATANG TEMAN,SEDIKIT PERKATAAN UNTUK DIHADAMKAN

Wednesday 23 February 2011

ARINI

hai , arini takde mood , aku ponteng class En,Kaszaki iaitu illustration , aku ponteng Hsm.aku sngt takde mood , dan asyik nak tidur , bagi memenuh hajat mata aku ni , maka aku balik ke dorm , siap beli maknan ape semua .okay dah smpai dorm , aku pun dah makan , apa lagi org kenyang selalu TIDOR! wakakakakakak!

setelah gua melayari mimpi yang ntah enak ntah tidak , tilam gua jadi basah , haha PERCAYA LATU ! lepak lu .okay gua mimpi bapak gua ni pelakon -.- duduk satu rumah yang kayo gila , apartment nok , banyak swimming pool air tasik yang jernih , korang penah ke nampak air tasik jernih? TAK KAN? hahahahaha cantik gila , tetiba , gua kluar , gua pergi warong makan , gua kenal ngn tokey warong makan tu , kat situ mcm banyak gila la warung mkn , sementelaah nak pergi ke warung mkn kawan aku ni , kene lalu satu warung kedai ntah filipn ke apa ke , NAK TAU JUAL APA? lauk dia mcm masakan tengah hari , ada baby hitam gila , lauk dia semua SIAL ,selalu kt kedai mesti banyak kucing berkeliaran

MEMANG ! ada sekor dekat kedai pelik ni ada kucing jenis apa tak tau , ada payu dara wanita, BOLEH? sumpah takut , semua creatus dgn lauk dia pelik2


thats all for now :)

No comments:

Post a Comment