SELAMAT DATANG TEMAN,SEDIKIT PERKATAAN UNTUK DIHADAMKAN

Thursday 17 February 2011

HOWS MY IKIP KUANTAN LIFE ?

HELLO peeps , we meet again , and yeah im the owner of this blog .. well
HAI!


sofar ive been so fine with my friends and mysenior.kalau dekat dalam dorm , gua la paling tomey , gua la paling junior , tapi badan tak mcm junior. wakakakakakaka!well best la duduk dgn dorg ni , happy tak tentu pasl , walaupun kadang2 tu senyap , tapi still know that they are here ,senior2 dalam billik yang serumpun dgn COURSE GUA ADA LAH JENGJENG!

EGEL
status:MASIH SINGLE NOK

DYLA
status:SINGLE MINGLE

KONG/AIN
status :UDAH BERPUNYA

Asha:
status:UDAH BERPUNYA DONG

NAISER:
status:PUN DAH JUMPA PUTERANYA

AKU?
status:SINGLE DOH ,awm!


okay senior senior yang tak serumpun dgn course aku ialah(YANG AKU KENAL JE EH )MINTAK MAAP KAlau salah namo

FARA

YANA

HAJAR

WANI

DEENA(AD PUNYA TAIKO NI)

lagi sorang ...urkkkkk lupo namo -.-



itu lah makhluk2 yang ada dalam bilik 472.HAHA

okay hidup aku dalam bilik ni , bangun , makan , on9 je , aku tak penah buat assgnmnt , sbb aku malas sngt :/
sorry EN.PIAN


okay citer pasal kolej pula

maaf kepada senior2 di kolej yang annoying dengan kiteorang
sebb kalau lepak CAFE KENDURI TU , table kiterang paling bising lah kan . sorry to say , kiteorang mmg tak matang! hahah
table lepak gua ialah

Fatin-PATUNG BUDDHA

Azura-SOIS WANNABE

Cikin-PC a.k.a PENTAKUT CICAK

Nabila-STKK a.k.a Suara tak keluar ke?

Nadilla-budak tadika mana ntah.

SHAHSUZIELIYANA-SHAHSUSAHLIYANA (nama dia mampuih aku nak sebut)

Syikin-kak shila rusly kita , ketuk2 ramadan.

Syafika-ni bukan buddha dah , ni tokong mana ntah. hahaha


so ni la ahli2 ahli table geng geng DEBAB

maaf lew !


so kiterang huha bukan sebb apa , sbb ada pemangkin gelak :) kitrg ni sbnrnya baik2 belaka , biasa la dont judge the book by its cover , muka kitrg je gengster , tapi hati ada taman , bukan taman je , rama2 pun merayap.keje kiterang dekat college , ofcourse la belaja , gua bukan apa la kan , kerja gua , gelak gelak gelak ,d alam kelas duduk depan sekali , apa lecture sembuq ayaq liuq pun gua taktau , yang penting best :) dapat class mate pun cam bangang , kat sini la gua boleh tunjuk gua punya bakat menari katak dangdut , ade je yang gelak ,ASSIGNMENT? tak penah siap pleaseee! , tak suka :) thanks






what ever it is , aku malas a nak citer lebih lanjut meh le melawat aku ,


bagi korang2 yang terlepas peluang untuk belajar di uitm , utm yarmouk dan apa2 yang ada kat sana , moh le lawati lamang web


www.ikipcollege.edu.my


sekian TERIMAKASEY!

No comments:

Post a Comment