SELAMAT DATANG TEMAN,SEDIKIT PERKATAAN UNTUK DIHADAMKAN

Wednesday 23 February 2011

Sepanjang hidup aku

dari aku baby , orng yang aku kenal dulu adalah , MAMA .selepas mama , aku kenal ABAH yang Iqomat telinga aku.

selpas aku dibawa balik aku kenal pula dengan 2 org lelaki

abang aku

MOHD DANIAL HARIS

MOHD ADMAN HARIS

2 hero selekeh ni (masa kecik2 comot je muka) yang selalu peluk cium dukung aku ,

apa aku hajat semua di makbulkan .

aku lah model untuk bapak aku kalau tangkap gambar, sebb dulu abah photographer bebas
bila dah kahwin , tinggal lah dunia photographernya , kadang2 je abah pegang camera

dan aku lah jadi modelnya , 36 keping habis semua muka aku


bila aku dah besar, bole berkomunikasi dan pandai berjalan

aku kenal siapa kawan2 aku

firdaus

fairuz

Naimah Mohamad 20

Maryam 16

Wani 20

ni lah kawan aku kat rumah

ayat paling ingt "kawan tipu2"

seronok , hidup di kejiranan ,

kenal pula degn Zulhilmi zainul

malina

kak siti balqis

kak hafiza

kak syuhaida

abang deli

kak suhaila

kak syafinaz

ejon

aisha azmi

nina mazda

mirul mazda

mamat

liyana jalal

dah tu , bilah dah 6 tahun

aku masuk sekolah awal , memandang kan mama seorang guru di Sek Keb Shah Alam Seksyen 16

org yang aku kenal

Fazlin

syikin

Rafiqah

zaqwan

asyraf

dayana intan

Melda ahmad

adib

faiz

muzamel

raudha

rasyidah

fatin amira

aqilah ibrahim

ainul

ezzat

ezzati

cikgu azwa

cikgu alias

cikgu zaidah

cikgu idris

cikgu kamariah

teacher rajeswary

atikah

cikgu hasnita

teacher kamsiah

bile dah besar

masuk sekolah menengah , hari first , takde sapa aku kenal SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN SEKSYEN 19 SHAH ALAM

1 iswara
aku kenal pula dengan

hasmira
izzati
syafiqah
acap noh
fadhilah

No comments:

Post a Comment